انواع فريم عينك طبي مردانه انواع فريم عينك طبي مردانه .

انواع فريم عينك طبي مردانه

جديدترين مدل عينك طبي زنانه

انواع مواد براي ساخت فريم عينك.

انواع فريم عينك طبي مردانه.

انواع عينك آفتابي و عينك طبي در سرتاسر جهان از پنج ماده اصلي شامل پلاستيك، استات، چوب، فلز و تيتانيوم ساخته شده است. در زير هر يك از اين مواد را به صورت جداگانه ارائه مي كنيم.

 

پلاستيك

پلاستيك يكي از مقاوم ترين، مقرون به صرفه ترين و متنوع ترين مواد براي فريم شيشه است. پلاستيك نيز سبك وزن است، به اين معني كه فرد مي تواند از راحتي عينك و همچنين انتخاب فريم در رنگ، شكل و طرح دلخواه لذت ببرد. هر يك از انواع قاب هايي كه در بالا معرفي كرديم، به جز مدل سيمي، به صورت پلاستيكي قابل خريداري هستند. فريم هاي پلاستيكي در روكش هاي براق و مات موجود هستند.

 

پلاستيك يكي از پرفروش ترين و متداول ترين متريال هاي فريم است زيرا علاوه بر تنوع بسيار زياد در رنگ، شكل و طرح، قيمت مناسبي نيز دارد.

 

استات

استات از تبديل فيبر طبيعي به نوعي پلاستيك ساخته مي شود. اين ماده شباهت زيادي به پلاستيك دارد و در رنگ‌ها، طرح‌ها و اشكال بسيار متنوعي وجود دارد. همچنين سبك وزن و استفاده آسان است. استات حتي از پلاستيك مقاوم‌تر است و مي‌توان از آن براي ساخت بافت‌هاي متنوع‌تر استفاده كرد.حتي مي توانيد از استات براي شبيه سازي مواد ديگر مانند چوب استفاده كنيد.

 

يكي ديگر از مزاياي فريم عينك استات سازگاري با محيط زيست آن است كه نسبت به پلاستيك هاي نفتي ضرر بسيار كمتري دارد. ظاهر استات بسيار زيباتر و طبيعي تر از قاب هاي پلاستيكي است.

 

طرح چوب

مدل عينك چوبي اغلب چوبي نيست و از استات كه شبيه چوب است ساخته شده است. اين شيشه ها در رنگ هاي چوبي روشن و انواع فريم عينك طبي مردانه تيره و حتي مشكي موجود مي باشند و طراحي آن ها نيز شامل بافت هاي مختلف چوب مي باشد. بسياري از افراد اين نوع فريم را به دليل داشتن فرم طبيعي دوست دارند كه باعث مي شود عينك بر روي صورت زيبا به نظر برسد.

 

فلز

فريم هاي طبي و عينك آفتابي را مي توان از فلزات مختلف توليد و عرضه كرد. فلز يكي از رايج ترين مواد براي ساخت شيشه هاي نيم فريم يا بدون لبه است. فريم هاي فلزي معمولاً نازكتر از فريم هاي پلاستيكي و استاتي هستند و مي توان هر نوع عدسي را روي آنها نصب كرد. اين قاب ها براي هر نوع و سبكي از كژوال تا رسمي مناسب هستند.

 

تيتانيوم

تيتانيوم يكي از رايج ترين فلزاتي است كه براي ساخت فريم عينك استفاده مي شود.فريم تيتانيومي بسيار سبك و راحت بوده و از استحكام و دوام بالايي برخوردار است. يكي ديگر از مزاياي تيتانيوم ضد حساسيت و آنتي اكسيدان بودن آن است. بايد در نظر داشته باشيد كه قاب تيتانيومي گرانتر از ساير گزينه هاي موجود در بازار است. اما پولي كه پرداخت مي كنيد ارزشش را دارد زيرا اين انواع فريم عينك طبي مردانه قاب علاوه بر زيبايي داراي استحكام، راحتي، وزن سبك و عمر طولاني نيز مي باشد


برچسب: جديدترين مدل عينك طبي زنانه، فريم عينك طبي، فرم عينك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۴:۵۸ توسط:nillu موضوع: نظرات (0)